خود همونی که می خوامی - کامران و هومن

خود همونی که می خوامی - کامران و هومن

خود همونی که می خوامی - کامران و هومن

خود همونی که می خوامی - کامران و هومن

خود همونی که می خوامی - کامران و هومن

خود همونی که می خوامی - کامران و هومن
خود همونی که می خوامی - کامران و هومن
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
چت باکس
نویسندگان
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات
خود همونی که می خوامی - کامران و هومن

دانلود آهنگ جدید کامران و هومن خود همونی که میخوامی
آهنگ جدید کامران و هومن خود همونی که میخوامی با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Kamran and Hooman Khode Hamooni Ke Mikhami

دانلود آهنگ جدید کامران و هومن خود همونی که میخوامی

متن آهنگ جدید کامران و هومن خود همونی که میخوامی

خودتو تو آینه نگاه کن درست همونی که میخوامی

خود همونی که میخوامی خود همونی که میخوامی

خودتو تو آینه نگاه کن خود همونی که میخوامی

میبینم خوشیو حالم خوبه منو میکشیو حالم خوبه

شده دیدنه تو تنها کارم بذار ساده بگم دوست دارم

تو دلم تو سرم تو تنم تویه رگم عاشقتم

تو تمام وجود منی چرا نگم عاشقتم

هر عذابی که میدی به من برایه من عاشقیه

مثه من واسه تو توو جهان بگو اون که میمیره کیه

تو شدی همه جونه کسی که دیگه نمیتونه

حتی قد یه نفسم با کسی به غیر تو بمونه

تا تو تویه نفسامی بریو بمونی باهامی

خودتو تو آینه نگاه کن درست همونی که میخوامی

خود همونی که میخوامی خود همونی که میخوامی

خودتو تو آینه نگاه کن خود همونی که میخوامی

خود همونی که میخوامی

خود همونی که میخوامی

خودتو تو آینه نگاه کن

خود همونی که میخوامی

شعر آهنگ جدید کامران و هومن خود همونی که میخوامی

با تو به همه ی خاطره هام حسم خوبه

واسه تو که میخونم به صدام حسم خوبه

با تو به همه ی خاطره هام حسم خوبه

واسه تو که میخونم به صدام حسم خوبه

تو دلم تو سرم تو تنم تویه رگم عاشقتم

تو تمامه وجود منی چرا نگم عاشقتم

هر عذابی که میدی به من برایه من عاشقیه

مثه من واسه تو توو جهان بگو اون که میمیره کیه

تو شدی همه جونه کسی که دیگه نمیتونه

حتی قد یه نفسم با کسی به غیر تو بمونه

تا تو تویه نفسامی بر و بمونی باهامی

خودتو تو آینه نگاه کن درست همونی که میخوامی

خود همونی که میخوامی خود همونی که میخوامی

خودتو تو آینه نگاه کن خود همونی که میخوامی

خود همونی که میخوامی

خود همونی که میخوامی

خودتو تو آینه نگاه کن

خود همونی که میخوامی



تعداد بازديد : 209
ساعت:
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
آخرین نظرات کاربران